God kväll! ^^) - Fråga!!

Har en liten fråga nu innan jag ska sova... Fick en lapp hem från skolan där det stod att på torsdag ska vi ha på oss oömma kläder... Vad har man på sig då undrar jag?!? Har jag ens sånna? :P Funkar jeans och converse? Vill gärna ha lite tips! Tack alla snälla och söta! ♥ 

I morn ska jag till knalleland var tänkt...Sen ska jag till stan på tisdag! Har lite saker kvar att köpa inför skolstarten..Som cardigans och gympakläder! :-) Får se om jag hittar nått snyggt och prisvärt! Har inte så mycket av lönen kvar :-( Uch vad det känns som man slösar så snabbt man har lite kosing i plånboken xD 


Nepp, nu är jag trött -.-  ♥ God natt!




Kommentarer
Malin Sköld

Oömma kläder är kläder som man inte är jätterädd om, och som det inte gör nått om de blir ganska smutsiga. Tänk på att det kan behövas regnkläder också om ni ska vara ute.. Förmodligen ska ni göra grupp stärkande saker, som att ta hjälp av varandra för att lösa problem, brännboll, hinderbana, tipspromenad eller nått sådant. Hoppas det klarnar något!! Kram !!

2009-08-17 09:39:03
Helen

Tack så mycket för hjälpen!! :-D

2009-08-17 15:32:43
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0