första skoldagen....

Då var första skoldagen avklarat :) Kan verkligen andas ut nu och fråga mig själv vad det var att oroa sig för! Det gick ändå ganska snabbt! 9-10, sen var skoldagen över! En himla massa information blev så såklart! Fick reda på vad vi skulle göra i morn också! Vi ska på alidebergsbadet... 10-19!! Rätt så lång dag :-/ + att det är min födelsesdag och planerna var att gå ut och fira med familjen, fast skolan går ju ändå före...Kommer säkert bli kul ändå! Bli bättre känd med alla ^^) Tror dock inte jag kommer bada, men det finns ju säkert annat att göra?! :) 

Hann aldrig ta kort på migsjälv, eftersom brorsan sprutade vatten på mig när jag kom hem!.. -.- 






Kommentarer
Kusine Eirin :)

Sikkert litt koselig og starte på skolen og : ) <3

Jeg kjenner jeg får mer og mer sommerfugler i magen nå.. Gruer meg egentlig veldig til å dra :/ Men håper det blir bedre når jeg får kommet opp dit :)

Klem på pus <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0