Solbränd

Blev typ inte brun alls igår kändes det som! Så eftersom vi slutade tidigt i skolan idag så åkte jag och Paula och solade där igen ;) Utan solkräm den här gången... och jag blev solbränd...väldigt solbränd x) Aja..bättre det än att inte få nån färg alls.

Sen köpte vi skor! HAHA XD När vi skulle prova dom så satte Paula sig på ett visningsbord men kläder och visningsdockor på.... Sen satte jag mig där också.... och jag satte mig där det inte fanns nått stöd! Ja ni kan ju räkna ut fortsättningen själv. ^^ Skiten ramla och dockorna flög... Sen kom hon som jobbade där och började ställa upp allting och Paula sa till henne: Oj, ska hjälpa dig lite!
Hon svarar surt: Jag göt det gärna SJÄLV.
Happ (a) Inte första gången något sånt händer mig...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0