Dissar: Egoboost Magazine

Kollade igenom blondinbellas nya tidining egoboost lite snabbt inne på tempo! Måste ju säga att jag blev riktigt förvånad... Hade förväntat mig något riktigt proffsigt och en snygg design och layout. Vad jag möttes av var 5 hela sidor med reklam, innan jag ens kom till innehållsförteckningen som förövrigt såg för jävlig ut! Så waaaay för mycket reklam och waaaay för tråkig och oproffsig design. Skulle kunna gjort en mycket bättre tidnings layout och jag är inte ens utbildad. ;) Nu kan jag inte bedöma det skriftliga innehållet (förutom all denna reklam) eftersom jag bara bläddrade igenom sidorna för att kolla på designen! Tycker om Blondinbella och läser hennes blogg dagligen... Hon gör ju så många roliga saker och har alltid nya projekt på gång...Men just hennes tidning blir nog ingen hit! :/

176 sidor!! Hur många av dom var bara reklamsidor? ^^

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0