Min get

Neej, förlåt att jag inte har bloggat... Jag vet att ni har haft lite smått panik, och kollat min blogg en gång i minuten o så...
Eller?
Nähe
Okej
Men tänker blogga liite nu ändå! Sitter i skolan och jag och Paula har nyss övat i genom en 8 minuters lång engelskaredovisning som vi snart ska redovisa tror jag! :) Vi har om American Romanticism :P Mycket mycket intressant x)
Igååår var jag på städjobbet och sen träffade jag min älskling! :D Han har ju praktik här i 7 veckor 
La in en sån här fin fin bild eftersom det är kvinnodagen idag ^^ När jag kommer hem kan jag lägga ut en bild på en semla också eftersom det är semledagen idag! Vilken dag asså!! :O Herre min get

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0