OBH nordica plattång

Denna gav jag och älsklingen mamma i födelsedagspresent! Hon har bara använt den en gång...Då jag plattade hennes hår för henne! Och även om det var jag som plattade så lyckades hon allt bränna sig ändå! haha.. Så tror hon har lite skräck för det nu! Jag bestämde mig för att prova den idag eftersom hon ändå var på jobbet (a) hehe! Den är ju så sjukt bra!! Platt som bara det på ett par minuter... Och jag har ju jätte tjockt och ganska långt hår!! Det ända minutset är att hjulet man ska snurra på när man höjer eller sänker värmen råkar man alltid snurra upp på när man plattar, så den blir 230 grader. Inte mig imot...men för de som har tunnare hår som inte tåler så hög värme så kan det vara ett minus... Så vi säger 9 av 10 toasters! :D


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0