Paunanas

Märkt att Paula har ett dåligt inflytande på mig :O Det var nämligen så att hon var sjuk idag. Och jag plugga, plugga och plugga! Hela dagen hela lektionen liksom!! Inget flummande alls :S Tråkigt, men så sjukt mycket jag fick gjort. Men det räcker att du e sjuk en gång i halvåret Paula.... och varför har jag då lagt ut en bild på en annanas? För att det e gott. Och har lite samma egenskap som Paula har på mig... Det kliar nämligen nått så fruktansvärt (haha, jag e rolig) i munnen efter jag har ätit det :( Men det är ju inte så att jag låter bli att äta det ändå! ...Som med Paula! Jag dumpar ju inte henne för att jag är mer koncentrerad i skolan utan henne liksom.
Så det jag nu har kommit fram till är att Paula = Annanas.

Kommentarer
Kusine Eirin

Hihi <3

Paula

kunde inte sagt det bättre själv!

2011-01-26 18:41:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0