YAH

Jah nu e jag hemma i min egen säng faktiskt! Sovit i den 1 natt på 10 dagar... :D I dag har jag och Carro bara tagit det lungt, vi har kollat på mean girls 2 och bakat muffins!.. Eller ah det blev sockerkaka i muffinsformar! Ruskigt goda. Funderar på att öppna vårat egna bageri... Tips på vad det kan heta? ^^ Mean girls 2 var väl så där tyckte jag! Men ostbågarna vi åt samtidigt var ju goda :D Har varit så onyttig denna helgen känner jag x)
Och nu har jag 2 jobb också! Aftonbladet och städerska :D

Kommentarer
felicia

sv: Jag kan berätta hur du gör! :) det är jätteenkelt.

Gå in på inställningar ---> bakgrundsbild ---> klicka på den rutan som visar din nuvarande bakgrund (finns inget annat alternativ än att klicka där) ---> Kamerarulle ---> där har du alla dina bilder du själv tagit/sparat hem från hemsidor osv! sen är det bara att klicka på den bilden du vill använda, klicka på "ställ in" ---> "ställ in båda" klart!

hoppas du förstog :)

2011-02-21 16:27:50
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0