Reklam

I skolan idag fick vi i uppgift att göra 2 olika reklamskyltar. En som skulle vara säljande (1an) och en som skulle vara problemlösande (2an)! Älskar att hålla på med reklam :D Tror jag ska satsa på något inom det ämnet i framtiden!
Nyss fixat alla kläder i min garderob och nu håller jag på att packa! Tycker det är mycket lättare att packa när jag vet vad som finns i min garderob xD Haft en otroligt dålig klädvekca (har inte hittat nått att ha på mig) men nu vet jag vad problemet har varit!! Hälften av alla mina kläder har legat bakom garderoben ;)

Kommentarer
Kusine Eirin

Tøffe reklamer da :D



Og jeg vet åssen du har det når det gjelder pakking! For sånn er jeg og :P

Skal snart pakke til spania, så da blir det ut med hele klesskapet :P haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0