Poppa matte

Nått som har hängt lite över mig ett par veckor är just matten -.- Fattar inte mycket på lektionerna och har tänkt fram och tillbaka på att hoppa av. Men håller mig kvar ett litet tag till! Var ensam hemma idag när jag kom hem så jag tog tillfället och pluggade lite en hel timme nästan :O Går ju på en skola där ingen får hemläxor, och eftersom jag inte brukar ligga efter i något ämne så har jag ju inte pluggat hemma på snart 2 år x) Så var tvuuungen att poppa popcorn (Och självklart öppna en ramlösa )för att öka min koncentration lite ^^ Det funkade faktiskt rätt bra!

Kommentarer
carro

å vad gott med popcorn. Nu vet jag vad jag ska gå ner och göra :)

2011-02-01 18:11:05
URL: http://carzzo.blogg.se/
madeleine yo

Kör på mattestugan på onsdagar då med salvan! as bra var det! :)

2011-02-02 18:05:06
Kusine Eirin

Glad jeg slipper matte nå!

Men du får det til og se litt moro ut ;D <3

Ramlösa og popcorn, nam <3

Keep up the good work!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0