Buss var ordet

Så då var jag hemme efter en dag med skola och lite shopping och lite annat xD När jag skulle hoppa på bussen till knalleland idag så hade jag lite brottom eftersom den stängde dörrarna och skulle precis åka. Jag baknade så hårt på dörrarna så när jag gick in så sa den arga busschauffören: "Hade du bankat lite hårdare så hade rutan gått sönder" xD Men inte nog med det... När jag satt där så tänkte jag: Shit bussen åker ju åt fel håll!!! Men det var ju snarare jag som satt på fel buss! Jaja... Då har jag väl åkt 8 bussar sammanlagt idag :P
Köpte lite småsaker iallafall! Ett bas och ett topplack, en kofta och 2 maskaror från cubus och ett torrschampo från H&M!

Kommentarer
Kusine Eirin

Hater buss! :P Glad jeg har egen bil!! ;D

Fine kjøp da <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0