Boys dont cry... real men does

Har inte gjort så jätte mycket de senaste dagarna, därför har det inte blivit så mycket bloggande, + att jag inte har fotat något i det senaste. Adi åkte till skolan klockan 8 idag fast jag somna om och vaknade vid 11 ^^ fram tills nu har jag packat eftersom jag åker hemåt idag! :( Imorgon kommer Carro och hälsar på iaf :D ♥ Ska bli så kul! Vi har inte träffats sen i somras!!

Min absoulta favrit låt just nu :) Hur mycket bättre röst har inte Ulrik än Justin Bieber egentligen??

Kommentarer
sandra Johansson

Ey har du ingen spotifylista att ge mig? (A) <3

2011-02-17 17:00:33
felicia

Hej!

Såg att du kommenterade på någon blogg om hur man byter bakgrundsbild på iPhone? Jag har en 3GS så jag vet hur man gör.

Menar du den bakgrunden som är bakom alla appar liksom? :)

2011-02-20 14:52:51
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0