Vanilj muffins

Bakat jätte goda muffins idag ^^ Recept:

100 g smör

2 ägg

2 dl socker

1 matsked vaniljsocker

2,5 dl mjöl

1 tesked bakpulver

2,5-3 dl mjölk eller grädde

In i ungnen på 200 C  i cirka 15 minutter!

När jag bakar brukar jag börja med att hälla i socker och ägg först och blanda det... sen det andra som är flytande och till sist det torra! Vet att det kanske inte är så man bör göra alltid, men för mig funkar det lika bra som att följa ett noggrant recept!

Nu har jag en kokkoskaka i ungnen och senare blir det att fixa kyckling filé och pommes till mig och älsklingen ♥ Får se hur detta går x) Jag e ju inte proffs på middagslagning direkt!

Kommentarer
Kusine Eirin

Så flink du er :) <3

Muffinsen så gode ut :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0