vadå blogg?

Idag har det en ganska lugn dag i skolan :) Köpte en halsduk idag me.. från Gina tricot.. 99 riksdaler gick den på!
Roligt!
Mamma: Efter du lånade min dator kommer din blogg upp varje gång jag startar den!!
Jag: Vadå min blogg? Har du satt den som startsida?
Mamma: Jag nej!! :O
Jag: Asså menar du min blogg eller min msn??
Mamma: Ja inte vet jag... Nått är det iallafall.
hahaha ^^ Gulligt!
MSN: Man skriver med sina vänner.. eller ovänner :P
Blogg: Som en hemsida där man skriver om sin dag eller liknande!

Kommentarer
Malin Sköld

Nu tycker jag du ska vara snäll... Mamma Jorunn kanske drar in månadspengen... XD

2010-09-29 17:41:59
Helen

Ne du den tar pappa hand om ;D Därför jag aldrig skriver något elakt om han ^^

2010-09-30 08:06:29
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0