Ny jacka

Lovade ju mig själv att inte shoppa något mer den här månaden! Och det löftet är ej brutet faktiskt! För denna jackan var faktiskt en present från snälla pappa ♥ Har ju en annan skinnjacka också.. med luva! Men den är inte någon varm jacka direkt... Så denna blir perfekt nu på hösten och vintern!

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik! Väntar på att få prata med min älskling också ♥ Annars idag har jag faktiskt gjort en pizza! Den blev EJ bränd *stolt*
Så nu jävlar kan jag göra en maträtt!! xD Måste ju börja lära mej lite nu så jag inte står där en vacker dag i mitt eget lilla kök och inte kan ett piss om matlagning!

Önskar alla en fortsatt mysig fredagskväll då!
I morgon blir det höstmarknad och Toy story 3 3D för mig och Samuel iallafall! ♥
.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0