NY design

Tänkte berätta lite om den då... Eftersom den beskriver mitt liv i bilder :D
Börjar uppifrån!
1. Jeansen står för mode och shopping.
2. Trafikskylten står för att jag övningskör.
3. Adi.. För att han e min älskling ♥
4. Min kamera! Fotar ju en hel del.
5. Ramlösa! Kan jag ej leva utan ;)
6. Samuel... För att han e min andra älskling ♥
7. Glass! För att jag tycker om sånt. haha
8. Tangentbordet. Undrar hur många knappar på det jag tycker på varje dag :D
9. Smink. Står för att jag tycker om att exprimentera med både smink och hår!
10. Tycker ju om att rita och vill bli bättre på att ta mig tid till det! Så mer konst kommer nog komma upp på bloggen!
11. Klockan står för tiden (såklart!) Ibland finns det inte tillräckligt mycket tid som man skulle vilja ha!
12. Pengar ;) Vem gillar inte pengar? Och speciellt att shoppa upp dom ^^ Fast nu ska jag spara fram till jul!
13. En mic! Står för sång och musik! Går inte en dag utan att jag sjunger eller lyssnar på musik!
14. HTML/CSS koder. Eftersom jag tycker om att greja med min bloggdesign ;) Däremot hatar jag ämnet webbdesign på skolan :P Vet inte varför.. Men det är mycket roligare när man får fria händer!

Kommentarer
carro

vad fin design :)

2010-09-19 20:16:03
URL: http://carzzo.blogg.se/
Josefine

hejj. tips på bra touchmobil? :)

2010-09-19 22:43:47
URL: http://josseish.blogg.se/
sara

Jättefin blogg!

2010-09-20 08:42:10
URL: http://naturallys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0