Svar på alla frågor

Vad är planen framåt vad gäller studier o framtidsplaner med jobb?
- Jag har valt att inte tänka så jätte mycket på det än.. Men med tanke på att jag bara har ett och ett halvt år kvar i gymnasiet så borde jag väl börja tänka på saken! Just nu ser det ju ut som att jag kommer studera vidare, jobba och bo i Växjö!

Vem gillar du mest i din klass?? (A)
Eftersom jag vet vem som frågar, så säger jag Paula!

Vad för mat startar du din dag med?
En Actimell oftast! Om det räknas som mat...

Vad tar du helst på dig på en skoldag?
Jeans och en skön tröja!

favvo plagg?
Blir nog mina gråa mjukis byxor!

Favvo tv serie?
Sjukt längesen jag kolla på TV :S Men innan var det House!

Vad vill du bli efter skolan?
Jag har verkligen ingen aning! Men spelar inte så stor roll... Bara jag trivs :)

Vad är din favorit färg?
Beror på vilket föremål färgen sitter!

Skulle du kunna bo ute på landet på en bodgård?
Aldrig. Luktar ju illa...

Vad är det första du kollar på hos en kille?
Ansiktet tror jag :) Eller jackan, om han är utomhus då...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det gör jag :)

Vilken är din favvo affär när det gäller shopping?
Gina tricot, H&M, kicks

Hur många läsare har du dagligen och vad är ditt läsar rekord?
Just nu har jag allt från 10- 25 läsare varje dag! Mitt läsar rekord är 420 om jag inte minns helt fel :)

Hur många inlägg har du skrivit totalt med detta?
533

Gillar du rostat bröd?
Klart jag gör!

Vad har du för sko storlek?
38 - 39

Gillar du klackskor?
ne faktiskt inte! Har 2 par klackskor sammanlagt :P

Favvo musik/band?
Jag kan lyssna på det mesta! Men klarar mig inte utan:
Manele, pop, house och RnB

Vad är det bästa med din pojkvänn?
Att han är så fruktansvärt söt, snäll och gullig ♥

Vill du gifta dig/ skaffa barn?
Ye Ye :)

Hur många språk kan du?
Svenska, norska, engelska, lite hebreiska och lite rumänska.

Hur många olika sminkprodukter använder du dagligen?
concealer, mascara, eyeliner och ögonbrynspenna! Så 4 stycken
Vilket smink kan du inte leva utan?
Mascara tror jag!

Vilka olika bloggar följer du?
15 olika faktiskt! Kan göra ett inlägg sen om vilka det är.

Vem är din blogg förebild?
Egoina - för att hon är sjukt rolig och har humoooor! Det gillar vi
Blondinbella - Hon har lyckats sjukt bra med sin karriär, dessutom är hon bara 20 år! Skulle dock inte vilja byta liv med henne eftersom hon alltid har så fullt upp!
Carzzo - För att hon är så söööt ♥

Favorit godis?
Choklad kommer nog på första plats ^^

Vad skulle du göra under din sista timma kvar att leva?
Ligga i min säng o skrika och inte vilja dö!! :S

Var du busig när du va liten?
Jo det var jag! Men tror faktiskt att jag är busigare nu (a)

Varför hade du en hare som husdjur när du va liten?
HAH! Det skulle ju va en liiiten söt kanin. Men den hamnade väl lite fel eller nått!

Hur kort är du??
Jag är 1.66 meter kort!

Kommentarer
carro

Hahaha tack för svaren ;)

2010-10-27 20:01:51
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0