stan med samuel!

Varit i stan med Samuel idag! Vi käkade på donken innan vi gick iväg för att mata fåglar ^^ Till slut var alla fåglar från hela Borås runt oss och folk stog och tog kort på alla fåglar liksom... jo, något pinsamt.. haha xD Fick inga bra bilder på när det stog på som värst.. men men ^^ Sen åt vi glass innan vi tog bussen hemåt :) Dagens problem e bara att inga 3 telefoner verkar funka... så har inte fått kontakt med en ända människa idag... och när jag kom hem så var mamma värsta orolig och pappa var tydligen i stan och letade efter mej och samuel! haha





Kommentarer
carro

Haha jasså, det ryktet har inte jag hört talas om ;) Vem sa det?? ;)

Jo det är skit jobbigt :( inte okej alls!! Smsar ju runt 200 sms varje dag och helt plötsligt ingen kontakt alls...

Jo jag fasnade oxå för den, haha lite smart där med H:et ;)

2010-07-06 21:09:54
URL: http://carzzo.blogg.se/
carro

Skulle jag aldrig klara ;) eller det får jag ju göra nu men blir ju lite skillnad eftersom att han jobbar oxå. Haha okej, det har inte mamma berättat ;) får ta och nypa henne i örat xD

2010-07-07 09:40:25
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0