HOT Music


Lil Wayne - Paradice


Miley Cyrus - Every rose has it's thorn


Maroon 5 - She will be loved (acustic)



Kayne West ft. Young Jeezy - Amazing


Har inte gjort så mycket spännande idag förutom att hämta ut mitt lägg... Bilden blev hemsk och det ser ut som att jag är förlamad i halva ansiktet.. (ok, jag överdriver liiite, men det var inte OK.) Köpte lite saker jag ska ha i bilen imorn me... Bl.a. Ramlösa Smultron!! Absoult min nya favoritsmak. Blir stiga upp kl. 08.00 imorgon... Så funderar på att sova innan kl. 05.00 inatt iallafall ^^ Men skitsamma, Kan ju sova i bilen! Hoppas det regnar me! Något av det mysigaste jag vet är att köra långt i bil när det är oväder också lyssnar man på bra musik, har en kudde me sig och dricker samlösa såklart! haha. Bloggar nog mer imorgon när jag befinner mig på ett hotell i Stockholm :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0