Sluta blogga??

Nej nu orkar jag inte mer om fjortisbloggandet..
Har nyss gått en promenad och sen tog jag en dusch! Kollar nu på film och sen måste jag sova.. Sen har jag funderat lite på att sluta blogga för ett tag. Som en blogg paus?? Jag tycker ju det är kul och så med bloggandet med det känns som att jag bara gör det för att jag måste liksom nu mera.. Och så ska det väl inte direkt kännas? Får tänka lite till på saken innan jag lägger av >.< Lite har jag faktiskt tröttnat..Har haft blogg i ett halvt år iaf :-)
Jag får sova på det! God natt! ♥
/Helen  ♥

Kommentarer
Carro

Nej du får inte sluta blogga!!! :'(

2009-09-02 19:30:46
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0