Norskt inlegg!! :D

Jeg er så rar.. xD haha.. For det første så skriver jeg på norsk, siden jeg har fått en hel del forespørsler om det.. Og fordi jeg ble litt lei av å skrive svensk hele dagen!! For det andre så føler jeg at jeg aldri blir fornøjd med min bloggdesign!! Og nå når jeg har lært meg litt mer om photoshop i skolen så er det jo så mye å gjøre!! Men man kan jo ikke få alt i en design heller!!
Noen av mine bloggbanners ;D Gikk ikke å laste opp flere!
Så...Har dere noen idér til nye farger og sånnt til en ev. ny design?? :D
Og... Funderer på å klippe meg!? Kanskje, kanskje ikke?? Og kanskje stripe det.. eller hva det nå heter på norsk.. ;p Slinga, heter det på svensk iaf!

Kommentarer
Anonym

Kanskje du kan prøve med lilla ? :D

Lilla er fin farge ^^

Hvordan er det du vil klippe deg? :D

Og stripe hvem farge?

jeg skal stripe håret mitt snart jeg også ^^

2009-09-14 21:11:36
Kusine Iselin

Kanskje du kan prøve med lilla ? :D

Lilla er fin farge ^^

Hvordan er det du vil klippe deg? :D

Og stripe hvem farge?

jeg skal stripe håret mitt snart jeg også ^^

2009-09-14 21:12:05
Carro

Jag älskar alla dina blogg designer x)

Tänkte du slinga det i mörkare eller ljusare än så du har?? :P

2009-09-14 21:16:22
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0