lite från helgen som varit...

Hej och hå, efter en rolig helg :D På fredag kom ju min norska kusin Iselin och min moster hit! Då såg vi på idol och hade mysigt! ♥ Sen blåste vi upp den stora luftmadrassen som jag och Iselin skulle sova på! Lite varmt och väsningt blev det, men helt ok för två nätter :)

På lördag blev det ju Ullared! Himla massa folk, så det var att krocka sig fram med kundvagnen för att komma någonstans! Det hade självklar varit bätte ifall det hade varit liiite mindre folk, men vi får ju skylla oss själva eftersom vi valde lördag och lönehelg! Fick tag på en massa onödiga och bra grejer med! bl.a. tröja och mysbyxa, böcker, datorsaker, smink, hårinpackning, örhängen, nagel stuff ♥, värmeljus och en massa annat!
Och idag, söndag! Gick väl upp vid 10 tiden och åt en lång söndagsfrukost! Var meningen att vi skulle gått en promenad, med glömde helt av det mitt i alla goda smörgåsar! hehe xD



Nu har dom iallafall åkt och jag har städat lite på mitt rum... ♥
Ska ta en dusch nu, och sen fixa nya naglar... Får se sen om det går något bra progrm på TV med! Någon som vet nåt??



Kommentarer
BLOGGDESIGN och FOTO

jajag funderar på den, men är inte helt säker =)

Allt bra med dig denna härliga måndags morgon?

2009-09-28 09:37:44
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0