Blogg it is :)

Har tänkt lite över dan, och nej.. Jag slutar inte blogga!Kommer dock inte skriva lika mycket personligt som förut.. Utan kommer skriva om något annat mer intresant i stället! :) Nu...Behöver jag er hjälp! Nedan har jag skrivit ett par förslag på vad jag kan blogga om för mer än min vardag!






-Kändisar
-Prylar
-konst
-skönhet (som typ hår och smink?!)
-recept...
-tips
-veckans blogg
-tävlingar

Kanske någon av dom ovan, eller är det något annat just du skulle vilja läsa om?! Feel free och jag blir jätte glad för alla tips! Jag vill bara inte sluta blogga nu!!
Kram på alla och sov så gött! ♥

Kommentarer
Carro

Skriv om alla bara att du kanske skriver om kändisar en dag, recept en annan och veckansblogg någon annan dag :P

2009-09-03 16:51:53
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0