091023

God morgon! ♥ Har sovmorgon idag! En hel timme längre än vanligt ;)
Igår var jag ju på ikea och fick tag i både det en och det andra! Bl.a. sminkbord, spegel, korgar, krokar.... Bjuder på en liten bild på hur min lilla sminkhörna blev till slut!
Rätt mysigt va? Suttit där typ hela morgonen och grejat xD Min garderob har numera blivit ett "walking closet" i förrådet! Eller ska bli!


M
in buss går om en liten halvtimme, så ska nog skutta ner och käka frukost innan jag går iväg till bussen! Sista dagen innan höstlovet!! På måndag kommer agurkan hit!! Ska bli hur kul som hälst!! ♥
Har gympa första tre timmarna, med det är ingen fara, eftersom vi har teori xD Gött (Y)
Efter skolan ska kören ha Michael Jackson konsär, en liten sådan..Får bara plats med 60 pers i lokalen.. Men efter jul ska vi tydligen ha en stor konsär på Bäckäng gymnasiet och så ska vi ju ha julkonsär i GA kyrkan innan jul med! Så jag får lite att göra iallafall!

Kommentarer
Carro

Vad fint det blev med sminkbordet!!

Haha kom att tänka på att varje ggn jag kommer till dig så har du köpt något nytt eller mublerat om ;)

Hur gick konserten?? :P

Yezzz på måndag får dom se upp för då kommer carro xD

2009-10-24 12:17:04
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0