Tapetklister och ljusa golv!

Ledsen för en sen uppdatering, men det har faktiskt sina skäl.. ;-) 
Målat det 4e lagret med målafärg i taket..Men massor jag hjälp av mamma då!
Mer som att jag har hjälpt henne! ♥
Vi var iväg på coop och jag hittade en snygg tapet där som vi köpte :-)  Blir inga smyg bilder innan rummet är klart!!
Men nästan allt jag ville ha med i min tapet fanns ju med i den jag köpte! Den är svart, sen lite grå, vit och röd! 
"Passar peffekt!", skulle Samuel ha sagt..♥
I morgon tänker jag måla över väggarna också.. Eftersom jag har flyttat om på alla möbler 5 gånger på den korta tid vi har bott här, så har det ju blivit lite hål och fula märken i väggen från tavlor och hyllor som har varit lite här och där.. Så det ska allt bli bra! Sen har jag ju köpt nytt golv i ljust trä som jag tror kommer passa bra ihop med det svarta! >.<
Som vi fattar så är det lite jobb kvar att göra, vilket innebär några nätter till i vardagsrummet! ♣

Kramis ♥♥



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0