Steka..

Ute är det så vart att jag fick gå in och svalka mig lite xD  Går inte ens att sitta och sola i hettan ju! 
Klagar inte men svarige har ju aldrig en mellansak..Det kan vara as kallt, sen blir det plötsligt stek hett!!
Ajja! Precis spelat lite robinson på tv.se :p Annars har jag sett på simon och samuel bada i våran stooora pool :D 
haha..nerrå.. En större  variant av plask basseng ! Sen blir det middag hos farmor och farfar..Lamstek och tårta, eftrsom det är morsdag i dag! Vi firar ju egentligen den norska morsdagen..Men eftersom samuel hade gjort en sak på dagis så köpte jag en dusch tvål från oriflame till henne..haha, det lät konstigt xD 
Känner just nu för att sitta en liten stund till framför burken..Sen kanske jag går en sväng till innan middan ;)
 
Tog en lite nice bild på brorsan här om dan..Som ni säkert har märkt så tycker jag om att ta närbilder xD 
På både gott och ondt skulle jag vilja säga :p Inte alla som tycker om att få en stor kamera i ansiktet hela tin!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0