Loppis

I dag har vi röjt hela dagen känns det som! Började nere på Samuels rum med att sortera leksaker som Samuel växt i från! Sen var det upp på vinden i ett par timmar, där jag bl.a. hittade alla mina Bratz, barbies och skala docker! Hoppas på att få ett par hundra för det! Eftersom jag har betalat över 3000 kr för alla mina bratz saker så skulle jag ju vilja få lite för det iallafall. 

Just nu har jag och samuel kollat på monster Inc., tarzan och nu ser vi på Emil i Lönneberga <3 Den är så gullig! Men kom i morrn då vet jag..Det börjar 8:30, eller om det var 9:00 :-) 

Kram <3 

                                                 stora-loppis-wwwinfo-576x81.gif

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0