Kaffe och roliga historier!

Nu sitter jag här och dricker kaffe och har ganska tråkigt! Städat lit ei dag med!
I morrn måste jag cykla helt till viskafors, eftersom jag såg att mina cd skivor som 
jag lånat på bibblan skulle lämnats tillbaka för 5 dagar sen :s hmmm... Slarv -.-
Sen måste jag ju packa lite i morrn med, eftersom vi ska åka till Dalskog på lördag!
Annars..hittar jag ingen radiokanal!! c'',)   

Sen hittade jag ett par gamla tidningar som var lite roliga historier i! :

-Vad det ser ut i din lägenhet! Har du haft inbrott??
-Nej, utbrott..        


- Igår vann jag 400m häck.
-Jaha, vart ska du plantera den då?


Pappan: Olle! Var är ditt prov?
Olle: Jag lånade ut det till min kompis!
Pappan: Varför??
Olle: Han skulle skrämma sin pappa!

Looool   xD   <3 

Tog bilden i går! Fint väder var det också! :D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0