Hatar nycklar!!!

Jo. Du läste rätt! Jag HATAR nycklar!! I dag e det onsdag och markbladet ska ut till alla Svaneholms brevlådor igjen.
Entligen hade pappa fixat med min cyckel så att kjedjan inte hoppar av som förra gången! Men...
Jag gick ut och skulle låsa upp cyckel låset. Och jo, det är nog bara jag som fixar att bryta av en nyckel.
Så nu sitter en halv nyckel nere i mitt cyckel lås! Får verkligen inte ut den och min cyckel förblir låst -.-
Så jag fick gå med brorsans löjliga barnvagn i dag med! ^Jätte kul^
Nu är  jag i alla fall klar ed tidningarna och tagit en dusj! 
Gissa vad?? Jag var hos tandlekaren i går!! :-/ jo, mitt största skräck!! Men jag hade inge hål :D
FAst.... Jag ska få tandställning igen :( Bakom tänderna som tur är! Så sorgen blev inte fullt så stor ändå.
Men då kanske min lilla vampyrtand (som verkligen inte känner för att vara där den ska vara) sitter på plats för en gångs skull! Nu tänker jag bara tat lungt och chatta lite tror jag ;)
I morrn ska jag och mamma till stan för att köpa present åt samuel! Han fyller ju 4 år på tisdag!

Kommentarer
Dominic

´Hej. Jag svarade på din fråga. Rolig läsning föresten, din blogg :)

2009-03-11 23:04:14
URL: http://www.mattehjalp.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0