Fick svar!! <3

Jag skrev ju till Mattias Andreasson (som e med i EMD) på facebook i går! Fick precis svar:

Helen Ciekals: Hej :D Ville bara säga att du är grymt bra på det du gör! Sluta aldrig!!<3 Många kramar!

Mattias Andreasson:  Tusen tack Helen! Mycket kärlek/ Matte

Jag blev glad i alla fall :D Det är ju inte så många kändisar som bryr sig om att svara eller så menar jag!
Förutom alla glada nyheter så både ser jag ut och känner mig som en stor varm och röd tomat i ansiktet!!
Självklart så skulle jag reagera på ansikts masken som jag tog i morse!! 

Ska upp tidigt i morrn. Samuel har ju födelsesdag ^^ <3 


Bilden tog jag på matte i somras när EMD var i Borås <3 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0