Drömmar

I dag har jag börjat på nationella provet i matte.. Ska göra klart det i morrn!
Det var ganska svårt, fast det skulle varit as kul att få lite höga grades nu..Eftersom jag aldrig har haft en räknehuvud...
I eftermiddag var jag och mamma på MAXI och storhandlade! Det blev ju såklart lite dyrare eftersom jag var med oxå xD
som när jag köpte lösgodis som vi skulle ha till hemvägen kanske? :p 
Nu sitter jag mera på polyvore och facebook och lyssnar på vargbröder2.. Bäst med ljudbok!!
Då kan man ju göra massa samtidigt! SOm att måla: 
Bilden var min sista uppgift i bild! Skulle göra en bild som var som e dröm...verklig, men ändå overklig.
Jag drömmer ju jätte mycket nu för tiden :-s Lite otäckt det där.. Det är ju så många synpunkter på drömmar!
Ha en bra kväll/ natt!                                                                            KramiZ <3 


Kommentarer
Anonym

ooh , den var häftig !

<3

2009-03-10 18:23:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0