Dårliga glassar och cykel turer

Halloj ^^ Har precis ätit en jätte äcklig glass!! :p Smakade parfym!! 
ajja.. shit happens :-) Tro det eller ej, fast klockan 09.00 i morse satt jag på min cykel och skulle iväg på en cykeltur :p
Cyckla som en dåre bort till OK och tbx på 20 minuter så det fick bli lite terräng i skogen i stället ^^
Eftersom jag inte hade hjälm på mig så ramlade jag ju faktiskt inte! Annars brukar jag ju ramla av minst 2 gånger! haha
I alla fall så gick jag in o dusjade efter en timme. Sen åt jag frukost och pluggade. Hann bara med musik och lite NO.
Va i stan i går för att shoppa klänning som jag ska ha på mina två kusiners konfirmationer i maj <3 
Blev jätte nöjd ^^ Från Gina tricot va den också ;-) KramiZzz från mej <3 



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0