Swissar och dissar (Y)

God kväll mina kära läsare! ♥

Har precis kommit hem från stan där jag shoppade loss lite! Köpte en massa bra saker... bl.a. pyjamas (men överdelen tänker jag använda som en vanlig topp.. :), deo, maskara, lipsyl, lite nagelsaker mm.. :-)  När jag var på H&M började det ös regna!! Ingen kunde liksom gå ut ur affärerna ens! Men när det hela var över gick jag över till Mc Donalds och åt Mc flurry maräng swiss.. Mmm. :p Har länge velat smaka den..Den får ♣♣♣♣ av 6 "sjärnor" :-)  Bara för att chocklad smaken blev lite falsk på nåt sätt... Nu tänker jag käka lite och sen kanske det blir nån film? Jag var dö trött på jobbet i dag..Somna till och med på cykeln!! xD Vakna till när jag körde ut i diket!! xP Så i kväll får man lägga sig lite tidigare! 


Vårat äppelträd!



Kommentarer
Tante Mal

Det där med att försöka att sova minst 8 timmar på natten är ingen dum idé... ;) Vi har målat på huset idag.. // Malin

2009-07-01 16:45:46
saltogpepper

i dont understand your language . can you please write NORWGIAN POLISSSSSEEEEEEEEEEEEEE;

myspace me fer sure, do you like fish?

please write norwegian somtimes if you dont mind<:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ok, snakkæs

trøndelag!

2009-07-01 22:19:42
URL: http://blogg.no
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0