Glasskaffe

Hej bloggen! Har precis sett på en massa tv program...som ¨Hjälp, jag är med i en japansk tv show¨, ¨H2O¨, ¨Hell's kitchen¨, ¨blomstertid¨, ¨sex and the city¨...Haha ^^) Sen såg jag på ¨vi hade iallafall tur med vädret¨ förut också..Ne i morrn tänker jag vara mera ute..Ska cykla till Seglora för att se hur lång tid det tar att cykla till jobbet sen!
Nu är jag jätte trött -.- 

Förut gjorde jag glasskaffe!! Jättegott..Recept nedan ↓
  
recept:
3/4 pulerkaffe
en tsk socker
2 msk glass (själv tog jag vanilj och päron!)

Drick ur en stooor kopp som du tycker mycket om! ♥



Så kram på er alla <3 

PS! Cd'n jag lånade på bibblan med Jennifer Brown var inget för mig alls!! :p 
        Tråkiga låtar och alla var ballader, och dessutom var inga av dom 
        särkilt roliga att sjunga med till! 




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0