Regnigt >.<

Precis kommit hem från jobbet! Farmor körde oss både dit och tillbax..Tur det för nu är ösar det!
Nu tänker jag äta pizza, sen tänker jag städa lite! :) Typ tvätta kläder och kanske möblera om mitt rum igen! Skit kul att prova lite nya grejer..Tänk när jag får min egen lägenhet....Den kommer se annorlunda ut varje gång nån kommer och hälsar på >.<

Kålla in min fina frisyr ... Haha..As stolt över att ha gjort en sån för första gången i mitt liv själv!! Vad heter det på svenska?
I norge säger man ¨Kina fletter¨ :-)




Kommentarer
Kusine Eirin :)

Gleder meg til å se rommet ditt "live" ;D hehe

Ser skikkelig fint ut!



Kjempefine fletter helen! Skal vise deg noen som er enda kulere en gang, de heter fiskebensfletter! Du kan jo søke det opp selv og :D De er i allefall skikkelig stilige!



Klem på <3

2009-07-09 20:56:45
Idlish

INBAKAD FLÄTAAAA heter det! Den var finfin ja (: Men ville icke upplysa dig om det, eftersom DU inte sa att min tröja var ut och in! hahah

2009-07-09 23:21:03
Helen

Haha!! Jo jag kommer att säga till om du kommer med nåt annat ut och in... xD

2009-07-10 07:16:22
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0