HISSER og DISSER

Kjære ¨saltogpepper¨! Jeg antar at du snakker norsk? :p Great (Y)
Så dette inlegget er for deg..Skriv gjærne myspace siden din om du vil at jeg skal stikke innom en tur :-)

Tenk at det er fredag i morgen! :-D Digg! Har aldri sett så frem i mot helgen så mye som jeg gjør nå som jeg jobber! Så da er det jo extra kos når det endeli nærmer seg helga! Nå har jeg jo bare to uker igjen å jobbe også..Så ser jeg frem i mot en måneds sommer ferie! 

Det er sykt varmt hær og jeg skal gjøre litt gøy ut av det hele..
En HISS eller DISS! :-D Hva som er positivs og negativt med sommeren! 

Mygg, knott og andre småkryp- DISS
Aircondition- HISS
Is- HISS
Håret krøller seg uansett hva man gjør med det...- DISS
Mye fint å ta bilder av- HISS
Bading- HISS
Alle venner er på sommerferie- DISS
Masse fine sommerklær i butikkene- HISS
Sola er for varm å sole i- DISS
Men brun kan man jo bli likevell- HISS
Ikke så mange tv serier går på tv- DISS
Jobbe- DISS
Lønnedag- HISS

Sånn kan man egentlig drive på for altid..Men jeg tror jeg stopper for nå..Men dere får gjærne skrive hva dere Hisser og disser med sommeren! Alltid like gøy å lese! <3 



Hmm..Årets sommerbilde kanskje?? :-)



Kommentarer
saltogpepper

fint, nå skjønte jeg endelig noe av hva som står x]

2009-07-03 21:26:19
Tante Mal

Absolut!!! Mycket härlig bild!!

2009-07-04 20:31:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0