Hemma dag

Har varit en hemma dag i dag... Ganska tråkig..Men ändå mysig! ♥ Jag och kusinen har spelat allt från kortspel till Yatzy ;) I morgon ska vi iallafall till badhuset! Längesen jag bada nu så det ska bli kul!, har ju ändå inte badat i sjön än denna sommaren.. :-( Men får bada i pool tills det blir lite sol ute! Det är nog det värsta med att sommarjobba!! Jag jobbade i 4 veckor..3 av dom 4 veckorna var det strålande sol..Och nu är det bara regn och skit :-( Blir ju inte att man orkar att ligga och steka på stranden efter jobbet varje dag direkt. 



Nu i kväll har vi allafall varit hemma hos mig lite..Kollade på Beck och åt mammas citronkaka! Mummms ^^)



Skriver mer i morgon..Tänker gå i stan efter badhuset ifall det blir bra väder! Så det kanske blir lite shopping fynd ^^)








Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0