Bild uppdatering!

Fått tbx min mac i dag :-D Så får väl uppdatera då! Kommer några mobilbilder nedan ;) På söndag ska vi se Harry Potter på bio...Så har nu sett första Harry Potterfilmen som en liten uppdatering för min skull som inte alls är så insatt i alla Harry Potter filmer och böcker...Men den verkar bra, så det ska allt bli kul!

Mina naglar! Carro (carzzo.blogg.se) fixade manikyren ;-)  (Närbild kan man ju säga...hah ^^)

Sorry för lite suddiga mobilbilder...Men här är iaf tjejerna i "tre S" Asså sonja, sanna och shirley ;)
Dom var i Borås i torsdag!! 

Annars har jag köpt ett par nya tights jeans ;) (Vita!) 99 kr från Gina! 
Fick lön i dag så blir nog lite mera shopping nu till veckan kan jag tänka mig! Så det blir kul! ♥








Kommentarer
Carro

yes det blir kul på söndag:P

Dina jeans tights var snygga ;)

Dom jag provade kom jag inte ens igenom med foten så dom var lite små... xD nyp i rumpan min snyggve ebbsi-majjsi <33

2009-07-25 00:26:57
URL: http://carzzo.blogg.se/
Sandra

Grattis Helen! Du är en av 6 finalister i min fototävling. All information finns i min blogg nu.

2009-07-25 19:11:25
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0