Bad daY....

Har haft en dårlig dag... Först vakna jag av att larmet ringde två gånger, Jag somna om och en halvtimme senare vakna jag med dregel i ögat..Min lille brorsa skulle va snäll och pussa mig, och det blev i ögat.
Sen när jag gick upp så var jag bara 0 intreserad av att börja plugga. Jag hade lite musik och sen började det regna...
Perfekt!! I dag går jag nämligen med markbladet! Tar ungefär halva Svaneholm. Tog mig dubbelt så lång tid som vanligt!
Så nä.. inte världens bästa dag... Mamma har födelsesdag på fredag också. Så jag får väl se om det finns något att hitta på till henne med! 

När jag gick idag så började jag faktiskt att sakna Israel en hel del. Man kunde bada och sola nästan året om!
                                                                                                                                     i Israel...KramiZ <3 

Kommentarer
Kusine Eirin :)

Uffda, høres ikke ut som du har hatt en kos dag ;/

Koselig at du har begynt å blogge ;D

Skal følge med :)

Du får følge med på min og! Prøver og skrive endel, men ikke alltid like lett ;P

klem på<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0