Lite frågor om miiiig xD

10 favoriter...
Färg: Beror på på vad Men färgen jag har i min blogg älskar jag!! :)
Mat: Hemmagjord pizza och kyckling
Band: weslife
Film: beck filmerna tror jag... 
Bok: Twilight böckerna
Sport: Ingen direkt.. Men spinning är kul! 
Årstid: Våren tycker jag är ganska mysig ♥
Veckodag: Fredag & lördag
Glassmak: All glass är gott!!
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Lagom glad :)
Smak: parfym som jag nyss råkade spruta in i munnen xD
Kläder: leggings, lång cardigan, topp med spets och ragg sockar 
Bakgrund: På datorn?? En snigel som jag själv har fotat! haha
Nagellack: inget faktiskt :O Ska lacka på sen!
Tid: 12.33
Omgivning: Mitt rum och musik!!
Irritationsobjekt: En stor fet skrivare som är på mitt skrivbord!! Inte ens min!!

8 första:
Bästa vän: Karoline
Screen name: hmm...
Husdjur: en liten hamster tror jag!
Piercing: Hål i öronen, 3 stk :)
Förälskelse: Nån dagis kille antar jag :p
Musik: Arvingarna.. haha!! Piiinsamt >.<
Bil: My big blue bobby car ;D
Kyss: Privat xD Nerrå.. Men jag var nog inte ens fylld 3 år! 

7 senaste:
Cigarett
: Aldrig rökt ska aldrig röka
Mat: frukost!
Dryck: Mjölk
Biltur: torsdag
Kyss: i går <3 Brorsan!! 
Spelad låt: Lena PH på radion! xD
TV-program: Robinson

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Små saker :D
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: Ja, när jag var liten :)
Varit med på TV: Japp! 
Kysst någon du inte känner: nej

5 nej tack:

Kläder: midjelånga byxor!!
Mat: blodpudding!!
Musik: Opera och klassisk
Dryck: cola
Personlighetsdrag: ??

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Såg på film!
Du kan höra just nu: Radion
Du inte kan leva utan: Vänner, familj och ramlösa
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn tror jag! Så har aldrig tråkigt :D

3 personer:
Du kan berätta allt för: Kusin 
Du tycker om: Många <3 
Du inte gillar: Han på andra sidan min vägg -.-

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0