Irriterande...

Nyss kommit hem från stan! Köpte inget speciellt...Två klämmor från Glitter bara! På tal om glitter... Jag vet inte hur många gånger jag har stört mig på detta...Men iallafall.. Varje gång man kommer in så säger alla personalen "Hej", 1000 gånger...Och det är ju trevligt! Men så börjar dom fråga ifall man behöver hjälp? Om man bara kollar? Om man hittar något snyggt? Ifall man vill ha tips?? NEJ NEJ NEJ xD Kan jag inte bara gå in på glitter...Prova lite ringar och sen ut igen?? Är det så på glitter hos er med? Som att Glitter har satt upp ett motto att vara övertrevliga mot sina kunder...

Kommentarer
Iselin

Hah, jeg opplever akkurat det samme! :D

Men i alle andre butikker også da O.o

2009-12-10 17:06:43
jlanar

ahhaha så roligt :D nej det har faktiskt inte hänt mig

2009-12-10 21:38:40
URL: http://lioowe.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0