varmt är det..

Precis kommit hem från stan! Riktigt varmt var det också..Skulle nog tagit på mig shorts istället xD Men men...  Blev inte så mycket shopping eftersom brorsan var med..Så får nog gå på riktig shopping en annan dag ensam tror jag ¥

Lite shopping(..eller vad man ska säga) blev det iallafall! Eftersom vi fick vänta en timme extra på bussen köpte jag en glamour tidning som innehöll ett vitt linne ;-) Inte illa för 45 kr?! ♥ Sen köpte jag en nagelgrejs som tydligen ska göra naglarna starka och att dom ska växa snabbare... Får väl se hur det fungerar!


Simons fynd...En adidas keps..100 kr på intersport! Men lite hjälp ifrån mig så skrapa han ihop till den med!


Nu när vi kom hem låg samuel helt utsliten efter dagis i sitt tält och kållade på scooby doo..Eller hur det stavas?! ♥


Nu tänker jag läsa i min nya tidning! ♥





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0