Shoppa shoppa shoppa >.<

Hejsan! Idag har det blivit shopping för min del! Ensam...men ändå ;p Handlade inte så värst mycket på nästan 5 timmar med det var mysigt iallafall! Pappa körde mig in till stan så jag gick till knalleland och var där ett par timmar innan jag gick tillbaka till stan! Hade ju inga bra skor så har jätte ont i benen nu men.. xD 


Min frilla idag! Två flätor som diadem! Rätt lyckat för att vara första gången!

Mina fynd! Två blusar från H&M 129 kr stk! Sjal på Lindex också för 29 kr!

Vita skor från H&M 129 kr! 

Vitt långt smycke med armband till.. 45 kr för båda på albrekts guld!
(Det svarta hade jag från förut..)

Det var lite shopping det... Nu håller jag på och grejar i mina klädes lådor och rensar ut grejer jag inte vill ha där längre ;-) Vilket blir en hel del..Blir en sån röj ungefär 4 gånger per år!...hmm.. -.- Ha en fortsatt bra kväll på er!






Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0