Mac vs. PC ?!

Har precis kommit hem från skolan och har min nya skol dator med mig! :-D Självklart mycket ovant att plötsligt börja med vista när man har kört med mac OSX i ett helt år xD Men snabb och bra är det ju, och inte minst så finns ju photoshop med i den också ;) (Y) Efter 3 år på gymnasiet får jag behålla datorn utan att betala ett enda öre för den ;) Inte så illa va??


Nu..     MAC VS. PC?? That's the question ;) Själv tvivlar jag inte en sekund på mac! Det tar lite längre tid att lära sig såklart, men den tiden får man också tillbaka om man tänker på hur mycket lättare allt är på en mac gämfört med PC, när man först har lärt sig det! Jag tycker det var jätte svårt nu med PC! Vista har jag ju aldrig haft och dom flesta säger ju att det även är sämre än XP?! Jajja.. kul med lite omväxling iallafall.. (Vilken jag i och för sig inte har saknat direkt, dom sista åren i mitt liv!..) 

 
Men för att komma till ett slutligt beslut så tycker jag att mac är bäst. Självklart finns det vissa fördelar med PC! Bl.a. alla program som finns att ladda ner för just PC.. Men ändå..Fler fördelar med mac ;) Såhär kan jag hålla på i en evighet.. Och jag kommer ingen vart oavsätt! ;) 



God natt ;)




 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0