Minnen! <3

God morgon! >.< Har suttit och sett igenom lite bilder nu på morgonen! Hittade ett par gulliga:

Kusine Eririn (www.thedreamsofaneyecandy.blogg.no) och mig! Jag var nog 6 år och hon 9?!

Simon och mig för läängesen xD Så man såg ut!! Hade låssas peruk dock..Men ändå!!

Kusin caroline (www.carzzo.blogg.se) och mig..En sommar för ett par år sen.. Det som skrämmer mig är att vi faktiskt inte har förändrats så värst mycket sedan dess xD haha ♥


Annars har jag inga planer inför dagen..:-)




Kommentarer
carro

Haha vad gulliga bilder, ja vi har haft det jätte bra i stockholm :P Men saknar dig massor!!!

Och du, skolan börjar nästa vecka :( inget man ser fram emot!!! Miiiiiiiissssssssss u<33333333

2009-08-12 12:43:36
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kusine Eirin :)

Oi for et bilde av meg :P haha

Men alltid kos med gamle bilder da :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0