Hair ribbon!

Hejsan på alla! ♥ Idag har jag i stort sätt bara slappat och njutat av det lilla sista som är kvar av sommarlovet... Bakat äpplemuffins har jag gjort, fotat nya facebook bilder av mamma, fotat farmors fina vita rosor... (Gör ett eget inlägg för dom bilderna sen!). Också har jag ju provat på min första rosett frilla! Det tog lite tid innan den såg bra ut, eftersom jag har uppklippt hår.. Men inte så illa för att vara den första? :-)
Nedan finns två videos som visar hur man gör...
För långt hår... (Dom är på japanska tror jag, men spelar ingen roll.. Man ser hur hur hon gör :)
För dom med kortare hår/ som bara vill sätta upp en liten del av håret:

Kommentarer
Malin Sköld

Vad fin du blev!!! Jag trodde väll att detta vore nått för dig!! Kram!!!

2009-08-16 20:15:50
MISSEXTRA

Hafte n bra dag?:)

2009-08-16 23:06:55
URL: http://missextra.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0