Förkyld... -.-

Hela vintern har jag varit frisk som en fisk medan alla andra i familjen har haft någon form av sjukdom i kroppen...
Nu som våren har kommit och alla är friska..DÅ blir jag sjuk.. -.-  Det började nog i lördags, då hade jag jätte ont i halsen och så, sen i går hade jag allt möjligt, fast det hjalp med lite alvedon.. I dag mår jag som tur är bättre, men halsen sviiiider.
Struntar i plugget i dag i stället ;-) Precis kållat in The love guru! Lite kulig men inte mer än en fyra från mig!
Mamma har klippt sig i dag! Snyggt ;-) Jag ska inte klippa mig på ett tag.. tänker spara till lite längre ;)

Nu kanske jag ska se på en annan film... seven pounds verkar bra! 

Snuffs snuffs från mig <3 

Kortet nedan får mig i alla fall att må lite bättre! Tog det i Varberg, förra året ;-)

 Lite vårkänsla! Tog kortet i Varberg!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0